Son Dakika!

17.09.2013

Beren Saat'in İntikam Dizisi Bölüm Kıyafetleri

Bunu Paylaş :
Hazır mısınız? Ben tüm arşivimi sizlerle paylaşmaya hazırım. Beren Saat'i konu aldım bugün, İntikam'da giydiği onlarca kıyafetleri tek bir yazıda topladım sizler için. Her bir elbisenin ve kıyafetin hangi markaya ait olduğunu, hangi tasarımcının ellerinden çıktığını görmek isteyenler için işte çok güzel bir arşiv...


İşte, Beren Saat'in büyük bir ilgiyle izlenilen İntikam dizisinde giydiği kıyafetlerden en çok dikkat çekenler listesi. Bakalım beğenecek misiniz?


Beren Saat'in Kanal D'de yayınlanan İntikam dizisinin 16. bölümünde giydiği çok şık bir triko Network, üzerine giydiği ceket ise Beymen Club'a ait.


Yine 16. bölünden bir kare görüyorsunuz. Bu bölümde de çok şık bir Gucci mini siyah elbise giymişti. Bu sezonun trendlerinden olan beyaz renkli ceket ise Burberry imzasını taşıyor.


İntikam'ın 15. bölümünü izlediğimde bu yeşil deri pantolona adeta bayılmıştım. Beren Saat'in bu bölümde giydiği bu yeşil deri pantolon Pinko'nun imzasını taşıyor.


14. bölümde giydiği spor bir jean gömlek. Yargıcı'ya ait olan bu gömleği ben çok sevdim :)


Beren Saat 14. bölümde çok güzel bir pudra tonlarında elbiseyle göründü ekranlarda. Bu elbise Machka'ya ait ve elindeki zarif portföy çanta da Beymen Club'dan başkasına ait olamazdı heralde.


Bu sonbahar kış sezonunda giymeniz için önerebileceğim bir palto. İntikam'ın 13. bölümünde Beren Saat'i Scotch&Soda markalı palto ile görmüştük.

DEVAMI GELECEK...
Bunu Paylaş :

Yorum Gönder

 
Copyright © 2013 Ünlüler Dünyası
Design by FBTemplates | BTT